所有货品只能保留48 小时
All Items will reserved for 48 hours only ^-^

每位顾客每日仅限购买2件手作品。
Every customer limited purchasing 2 items per day.

Sunday, January 16, 2011

Cafe Tote Bag ♥ 咖啡馆托特包+Wallet长夹钱包


小姜非常喜欢自己缝制的这个包包,很有Zakka感。
布料和手提都是我最喜欢的款式...
还有拉链内袋,我终于学会了,太开心了!o^^o
所以这个包包是给自己做奖赏,喀喀喀!
非卖品 :p


Ginger Love this Zakka feel Tote bag so much!
Because of the fabrics,and the Leather handle is my favorite~
Also zipper inside the bag, I finally learned!hehe!
So,this bag i will keep for myself~
Here is the item Not For Sale :p





另一个给自己的新年礼物
我的第一个长夹钱包!
我终于动手缝它了,
希望我会缝更多更多,如果你喜欢它的话~
记得随时关注我的部落格哦!^^

Another Handmade As A New Year Gift to Myself...
My 1st long wallet^^
Finally i sew it~
Hopefully I can make somemore...So,follow up my blog ya!
If u like this one~